Kontakta kundtjänst

Utöver att vi bevakar och säkerställer att din webbshop fungerar 24/7, 365 dagar om året, finns vi också här för att svara på dina frågor.

Logga in i Abicart admin och tryck på Min kundtjänst i användarmenyn upp till höger.

Logga in

Gå till Min Kundtjänst så här

Klicka på användarmenyn i övre högra hörnet. Välj det första menyalternativet: Min kundtjänst.

Har du inget Abicart-konto än?

Vi hjälper dig att komma igång med din webshop - helt utan kostnad!

Om du ännu inte har ett konto i Abicart kan du skapa en demo. Det är gratis, kul, går blixtsnabbt och är helt utan förpliktelser.

Vanliga frågor och svar

Om du inte hittar svaret här, tveka inte att höra av dig!

Kontakta oss

Kan jag börja sälja under provperioden?

Ja, du kan börja sälja från första dag. Vi kommer dock inte debitera något förrän du aktivt väljer att teckna något av våra abonnemangspaket.

Finns det någon transaktionsavgift?

Abicart tar inte ut någon transaktionsavgift. Transaktionsavgifter kan tillkomma vid val av betalsystem.

Kan jag sälja till länder utanför Sverige?

Ja, alla butiker från Abicart har stöd för flera språk, valutor samt betal- och leveransmetoder.

Kan jag integrera med mitt affärssystem?

Ja, utöver våra nyckelfärdiga integrationer till marknadens mest populära affärssystem tillhandahåller vi ett API som låter dig skräddarsy din integration.

Kan ni hjälpa mig att skräddarsy ett butikstema?

Ja! Vårt systerbolag, Webfolket, hjälper dig att omvandla dina tankar och önskemål till en skräddarsydd shoppingupplevelse.

Kan ni sponsra mitt skolprojekt?

Ja, självklart kan vi sponsra  ditt icke vinstdrivande skolprojekt med en webshop.